Tuesday, March 9, 2010

tentang aku kini....

Teringat dirimu selalu....

Dalam sepi ku sendiri,hanya engkau yang ku ingati...
Tapi apa daya ku,engkau telah jauh dariku...
Tak mungkin dapat ku gengam erat kasihmu sayang...
Ku merindui dirimu ketika ini....
Apakah engkau juga merindui ku...
Hatimu kini ada dia...
Insan yang sangat ku hormati...
Ingin ku undur diri agar engkau bahagia...
Tapi apakan dayaku kerana dirimu sentiasa dihatiku...
Selamanya........

Ketika dia hadir...

Kini dia hadir kembali....
Apakah dia memang milikku??
Aku keliru....
Ya Allah...
Andai aku tercipta untuknya berikanlah aku kekuatan
Berikan aku jalan untukku buat pilihan
Seandainya aku memang berkongsi kasihnya
Dengan gadis lain
Ku pasrah dengan ketentuan Mu
Tetapi andai dia milikku sendiri
Berikanlah kami jalan untuk bersama...
Ya Allah
Pada Mu ku sandarkan harapan
Moga terbuka jalan buat kami bersama...

No comments:

Post a Comment

group anina

group anina